Przetargi, zamówienia i ogłoszenia

ZC/30/EITE-DS/2020 - rejestr pytań i odpowiedzi - Wdrożenie Systemu eMobility

Typ publikacji: Przetargi niepubliczne

Podmiot: ENERGA Informatyka i Technologie Sp. z o. o.

Data publikacji:

Energa Informatyka i Technologie Sp. z o.o. informuje, iż w postępowaniu niepublicznym prowadzonym w trybie negocjacji wielostopniowych w przedmiocie wdrożenie Systemu eMobility publikuje odpowiedzi na pytania Wykonawców. ...

ZC/43/EITE-DI/2020 – Odnowienie wsparcia Citrix

Typ publikacji: Przetargi niepubliczne

Podmiot: ENERGA Informatyka i Technologie Sp. z o. o.

Data publikacji:

Energa Informatyka i Technologie Sp. z o.o. zaprasza do wzięcia udziału w postępowaniu niepublicznym prowadzonym w trybie negocjacji wielostopniowych w przedmiocie zakupu odnowienia wsparcia Citrix. Termin składania ofert w postępowaniu został wyznaczony na 01.06.2020 roku o godz. ...

ZC/40/EITE-DI/2020 – Zakup sześciu serwerów RAC pod środowisko SMILE i SELEN

Typ publikacji: Przetargi niepubliczne

Podmiot: ENERGA Informatyka i Technologie Sp. z o. o.

Data publikacji:

Energa Informatyka i Technologie Sp. z o.o. informuje, iż w postępowaniu niepublicznym prowadzonym w trybie negocjacji wielostopniowych na zakup sześciu serwerów RAC pod środowisko SMILE i SELEN, publikuje drugi rejestr pytań i odpowiedzi. ...

ZC/30/EITE-DS/2020 - rejestr pytań i odpowiedzi - Wdrożenie Systemu eMobility

Typ publikacji: Przetargi niepubliczne

Podmiot:

Data publikacji:

Energa Informatyka i Technologie Sp. z o.o. informuje, iż w postępowaniu niepublicznym prowadzonym w trybie negocjacji wielostopniowych w przedmiocie wdrożenie Systemu eMobility publikuje odpowiedzi na pytania Wykonawców. ...

ZC/34/EITE-DS/2020 - rejestr pytań i odpowiedzi -Świadczenie usługi wsparcia w utrzymaniu systemu Contact Center Genesys

Typ publikacji: Przetargi niepubliczne

Podmiot: ENERGA Informatyka i Technologie Sp. z o.o.

Data publikacji:

Energa Informatyka i Technologie Sp. z o.o. informuję, iż w postępowaniu niepublicznym prowadzonym w trybie negocjacji wielostopniowych w przedmiocie świadczenie usługi wsparcia w utrzymaniu systemu Contact Center Genesys publikujemy odpowiedzi na pytania Wykonawców oraz załączniki nr 1, 2, 3, 4, 5 i 6 do Materiałów Negocjacyjnych w wersji do edycji. ...