ZC/34/EITE-DS/2020 - rejestr pytań i odpowiedzi -Świadczenie usługi wsparcia w utrzymaniu systemu Contact Center Genesys
Energa Informatyka i Technologie Sp. z o.o. informuję, iż w postępowaniu niepublicznym prowadzonym w trybie negocjacji wielostopniowych w przedmiocie świadczenie usługi wsparcia w utrzymaniu systemu Contact Center Genesys publikujemy odpowiedzi na pytania Wykonawców oraz załączniki nr 1, 2, 3, 4, 5 i 6 do Materiałów Negocjacyjnych w wersji do edycji.
Rejestr zmian dokumentu
Data | Edytor | Rodzaj zmiany |
---|---|---|
2020-05-06 | Katarzyna Witt | Edycja |
2020-05-06 | Katarzyna Witt | Edycja |
2020-05-06 | Katarzyna Witt | Edycja |
2020-05-06 | Katarzyna Witt | Edycja |
2020-05-06 | Katarzyna Witt | Edycja |
2020-05-06 | Katarzyna Witt | Edycja |
2020-05-06 | Katarzyna Witt | Edycja |
2020-05-06 | Katarzyna Witt | Publikacja od 2020-05-06 16:00 |