Drukuj dokument Rejestr zmian dokumentu

ZC/34/EITE-DS/2020 - rejestr pytań i odpowiedzi -Świadczenie usługi wsparcia w utrzymaniu systemu Contact Center Genesys

Energa Informatyka i Technologie Sp. z o.o. informuję, iż w postępowaniu niepublicznym prowadzonym w trybie negocjacji wielostopniowych w przedmiocie świadczenie usługi wsparcia w utrzymaniu systemu Contact Center Genesys publikujemy odpowiedzi na pytania Wykonawców oraz załączniki nr 1, 2, 3, 4, 5 i 6 do Materiałów Negocjacyjnych w wersji do edycji.

Czytaj więcej

Utworzone przez: Katarzyna Witt

Data utworzenia: 2020-05-06

Rejestr zmian dokumentu

Data Edytor Rodzaj zmiany
2020-05-06 Katarzyna Witt Edycja
2020-05-06 Katarzyna Witt Edycja
2020-05-06 Katarzyna Witt Edycja
2020-05-06 Katarzyna Witt Edycja
2020-05-06 Katarzyna Witt Edycja
2020-05-06 Katarzyna Witt Edycja
2020-05-06 Katarzyna Witt Edycja
2020-05-06 Katarzyna Witt Publikacja od 2020-05-06 16:00