Drukuj dokument Rejestr zmian dokumentu

ZC/21/EITE-DS/2021 – Świadczenie Usługi Wsparcia W Utrzymaniu Systemu Genesys Contact Center

Energa Informatyka i Technologie Sp. z o.o. publikuje kolejne odpowiedzi na pytania Wykonawców do postępowania niepublicznego prowadzonego w trybie negocjacji wielostopniowych w przedmiocie „Świadczenie Usługi Wsparcia W Utrzymaniu Systemu Genesys Contact Center”.


Energa Informatyka i Technologie Sp. z o.o. publikuje odpowiedzi na pytania Wykonawców do postępowania niepublicznego prowadzonego w trybie negocjacji wielostopniowych w przedmiocie „Świadczenie Usługi Wsparcia W Utrzymaniu Systemu Genesys Contact Center”.


Energa Informatyka i Technologie Sp. z o.o. uprzejmie zaprasza do wzięcia udziału w postępowaniu.

Termin składania ofert w postępowaniu został wyznaczony na 13.05.2021 roku do godz. 12:00

 

W załączeniu PDF z Materiałami Negocjacyjnymi i wzór Umowy oraz edytowalne załączniki do MN.

Utworzone przez: Robert Stypa

Data utworzenia: 2021-05-06

Rejestr zmian dokumentu

Data Edytor Rodzaj zmiany
2021-05-12 Katarzyna Witt Edycja
2021-05-12 Katarzyna Witt Edycja
2021-05-10 Katarzyna Witt Edycja
2021-05-10 Katarzyna Witt Edycja
2021-05-10 Katarzyna Witt Edycja
2021-05-10 Katarzyna Witt Edycja
2021-05-06 Katarzyna Witt Publikacja od 2021-05-06 11:54
2021-05-06 Katarzyna Witt Edycja
2021-05-06 Katarzyna Witt Edycja
2021-05-06 Katarzyna Witt Edycja