ZC/21/EITE-DS/2021 – Świadczenie Usługi Wsparcia W Utrzymaniu Systemu Genesys Contact Center
Energa Informatyka i Technologie Sp. z o.o. publikuje kolejne odpowiedzi na pytania Wykonawców do postępowania niepublicznego prowadzonego w trybie negocjacji wielostopniowych w przedmiocie „Świadczenie Usługi Wsparcia W Utrzymaniu Systemu Genesys Contact Center”.
Energa Informatyka i Technologie Sp. z o.o. publikuje odpowiedzi na pytania Wykonawców do postępowania niepublicznego prowadzonego w trybie negocjacji wielostopniowych w przedmiocie „Świadczenie Usługi Wsparcia W Utrzymaniu Systemu Genesys Contact Center”.
Energa Informatyka i Technologie Sp. z o.o. uprzejmie zaprasza do wzięcia udziału w postępowaniu.
Termin składania ofert w postępowaniu został wyznaczony na 13.05.2021 roku do godz. 12:00
W załączeniu PDF z Materiałami Negocjacyjnymi i wzór Umowy oraz edytowalne załączniki do MN.
Rejestr zmian dokumentu
Data | Edytor | Rodzaj zmiany |
---|---|---|
2021-05-12 | Katarzyna Witt | Edycja |
2021-05-12 | Katarzyna Witt | Edycja |
2021-05-10 | Katarzyna Witt | Edycja |
2021-05-10 | Katarzyna Witt | Edycja |
2021-05-10 | Katarzyna Witt | Edycja |
2021-05-10 | Katarzyna Witt | Edycja |
2021-05-06 | Katarzyna Witt | Publikacja od 2021-05-06 11:54 |
2021-05-06 | Katarzyna Witt | Edycja |
2021-05-06 | Katarzyna Witt | Edycja |
2021-05-06 | Katarzyna Witt | Edycja |