ZC/02/EITE-DS/2020 - Świadczenie usługi rozwoju systemu Contact Center Genesys
Energa Informatyka i Technologie Sp. z o.o. publikuje rejestr pytań i odpowiedzi.
Jednocześnie spółka informuje, że termin składania ofert zostaje przedłużony do 29 stycznia 2020 r., do godz. 12:00.
Energa Informatyka i Technologie Sp. z o.o. uprzejmie zaprasza do wzięcia udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie negocjacji wielostopniowych, mającym na celu wybór Wykonawcy w przedmiocie świadczenia usługi rozwoju systemu Contact Center Genesys.
Termin składania ofert w postępowaniu został wyznaczony na 27 stycznia 2020 roku.
W załączeniu Materiały Negocjacyjne oraz załączniki w formie edytowalnej.
Rejestr zmian dokumentu
Data | Edytor | Rodzaj zmiany |
---|---|---|
2020-04-16 | Katarzyna Witt | Edycja |
2020-01-27 | Grzegorz Irczuk | Edycja |
2020-01-27 | Grzegorz Irczuk | Edycja |
2020-01-15 | Katarzyna Witt | Edycja |
2020-01-15 | Katarzyna Witt | Publikacja od 2020-01-15 11:07 |
2020-01-15 | Katarzyna Witt | Edycja |
2020-01-15 | Katarzyna Witt | Edycja |
2020-01-15 | Katarzyna Witt | Edycja |
2020-01-15 | Katarzyna Witt | Edycja |