Drukuj dokument Rejestr zmian dokumentu

ZC/02/EITE-DS/2020 - Świadczenie usługi rozwoju systemu Contact Center Genesys

Energa Informatyka i Technologie Sp. z o.o. publikuje rejestr pytań i odpowiedzi.

Jednocześnie spółka informuje, że termin składania ofert zostaje przedłużony do 29 stycznia 2020 r., do godz. 12:00.


Energa Informatyka i Technologie Sp. z o.o. uprzejmie zaprasza do wzięcia udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie negocjacji wielostopniowych, mającym na celu wybór Wykonawcy w przedmiocie świadczenia usługi rozwoju systemu Contact Center Genesys.

Termin składania ofert w postępowaniu został wyznaczony na 27 stycznia 2020 roku.

W załączeniu Materiały Negocjacyjne oraz załączniki w formie edytowalnej.

Utworzone przez: Katarzyna Witt

Data utworzenia: 2020-01-15

Rejestr zmian dokumentu

Data Edytor Rodzaj zmiany
2020-04-16 Katarzyna Witt Edycja
2020-01-27 Grzegorz Irczuk Edycja
2020-01-27 Grzegorz Irczuk Edycja
2020-01-15 Katarzyna Witt Edycja
2020-01-15 Katarzyna Witt Publikacja od 2020-01-15 11:07
2020-01-15 Katarzyna Witt Edycja
2020-01-15 Katarzyna Witt Edycja
2020-01-15 Katarzyna Witt Edycja
2020-01-15 Katarzyna Witt Edycja